Ласкаво просимо на zapysy.com.ua!

Досьє Агента Архівні Zapysy Дружні сайти Форум Статті Новини Галерея Напишіть нам

            Ьbersetzen Traduisez Traduca Traduzca Traduza       
Пошук   
Головне меню

Пошук по сайту

Зараз на сайті
#3: Гости
#0: Пользователи
#86: Пользователи с регистрацией

Вы гость здесь.
+ регистрация

Лічильники

Лічильник МЕТА

Катологи, рейтинги сайтів
каталог сайтів

Розсилки Новини

Поточні новини і коментарі:


Нові статті :

 · Слово в Неделю о Страшном суде , мясопу..
 · Слово в Неделю о мытаре и фарисее . Два..
 · Неделя о блудном сыне ..
 · 15 лютого - свято Стрітення Господнє . ..
 · Крещение Господне . Богоявление . Хреще..
 · Свято Обрізання Господнє і Василія Вели..
 · РОЖДЕСТВО ГОСПОДА БОГА И СПАСА НАШЕГО И..
 · РІЗДВЯНЕ ПОСЛАННЯ Святішого Патріарха..
 · Слово Святішого Патріарха Кирила перед ..
 · РІЗДВЯНЕ ПОСЛАННЯ Предстоятеля УПЦ до с..
 · Святитель Спиридон Тримифунтский ...
 · Зачаття Пресвятої Богородиці святою Анн..

Новини : Підходячи за святою водою ,треба розуміти,що ми не в магазин
Відправлено ГЕТЬМАН в 17.1.18 17:44 (1063 прочитали)

Підходячи за святою водою ,треба розуміти,що ми не в магазин

    « Підходячи за святою водою , треба розуміти , що ми не в черзі в магазині » : про головне у свято Богоявлення – протоієрей Георгій Коваленко
       
      Диякон Миколай Лисенко
       Який приклад показує нам Господь, що потрібно пам’ятати, підходячи за святою водою та чому хрещення, яке приймав Спаситель – це не те хрещення, яке приймає сучасний християнин, – про це і не тільки читайте у коментарі ...


         19 січня Православна Церква відзначає Хрещення Господнє. Дуже часто від пересічного українця можна почути запитання: чим Богоявлення відрізняється від Хрещення Господнього? Адже ми знаємо, що в православному календарі цей день зветься «Богоявлення» і «Хрещення». Який приклад показує нам Господь, що потрібно пам’ятати, підходячи за святою водою та чому хрещення, яке приймав Спаситель – це не те хрещення, яке приймає сучасний християнин? Відповіді на ці запитання – у коментарі прес-секретаря Блаженнішого Митрополита Володимира, голови Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ протоієрея Георгія Коваленка.

Богоявлення, Хрещення Господнє, Водохреще – це різні назви одного й того самого свята, але відображають різні події (частини) цього свята

Богоявленням цей день називається тому, що під час хрещення Господа нашого Іісуса Христа в Йордані було явлення Святої Трійці. Коли Син Божий хрестився у водах Йордану, Отець Небесний промовляв з неба, що «це Син мій улюблений», а Дух Святий у вигляді голуба сходив на Христа.

Хрещення – це свято, тому що ми згадуємо подію, коли Господь наш Іісус Христос прийняв хрещення від Іоанна Хрестителя у водах Йордану. І таким чином сповнив всю правду, як він сказав Іоанну, коли той відмовлявся хрестити Спасителя, вимагаючи, щоб Той його хрестив.

Ну а вже загальновідома назва «Водохреще» пов’язана з нашими народними традиціями. Бо саме на Богоявлення духовенство і вірні відвідують водоймища – річки, ставки – і благословляють (за народною традицією – хрестять) воду, яка називається за церковною традицією «велика агіасма» тобто – велика святиня. І цією святою водою, освяченою за особливим чином, який звершується якраз в цей день в церкві, вірні потім користуються протягом всього року.

Господь показує приклад, що треба виконати всю правду

Як відомо Господь наш Іісус Христос не мав на собі гріха, а Іоанн Предтеча хрестив людей у покаяння на прощення гріхів. У чому полягає духовний символізм занурення Христа в йорданські води?

Христос і для своїх сучасників, і для нас є прикладом. Він не відмінив ніяких установ, які були притаманні старозавітній традиції. Більше того, Він так само і нам показує приклад. У нас багато людей, які говорять: «А навіщо мені хреститися, я і так вірю в душі» або «Навіщо мені ходити до Церкви, я і так з Богом спілкуюся».

І от Господь показує приклад, що треба «виконати всю правду». Бо в будь-якої дії є дві сторони – видима (матеріальна) і невидима (духовна). І як Христос є боголюдиною, є і істинним Богом, і істинною людиною, так і будь-яка церковна дія має дві сторони. І тому Господь показує, що і зовнішнє треба виконувати, а коли є сосуд (тобто, зовнішнє), тоді його можна наповнити благодаттю.

Підходячи за святою водою, треба розуміти, що ми не в черзі в магазині

Ми знаємо, що народ з великим збудженням приймає чин освячення води. Чи варто наполегливо брати участь у «битві» за здобуття святої води, або де межа православного ставлення до святині, особливо в ті моменти, коли цей процес втрачає якийсь контроль і переходить на емоційний рівень не завжди ввічливого спілкування?

Підходячи за святою водою, треба розуміти, що ми не в черзі в магазині, а готуємося прийняти велику святиню. І поводитися треба відповідно. Бо знаєте, говорить Святе Письмо, що ті, хто будуть останніми тут, будуть першими в Царстві Небесному. Тому треба почекати і пропустити тих, хто поспішає, щоб благоговійно, з трепетом і шанобливістю набрати святої води, щоб вона була нам дійсно в користь, щоб не грішити під час того, як підходиш за святинею.

Хрещення, яке приймав Господь, це не те хрещення, яке приймає християнин

Як відомо, Господь охрестився вже в зрілому віці. І часто православним докоряють, особливо представники протестантських деномінацій, саме цим фактом, коли йдеться про хрещення немовлят.

Те хрещення, яке приймав Господь, це не те хрещення, яке приймає християнин. Тому що якщо порівнювати християнські таїнства і хрещення Господнє від Іоанна Хрестителя в Йордані, то це можна порівняти зі сповіддю і відпущенням гріхів. Бо за старозавітною традицією люди сповідували свої гріхи і омивалися. Це – омовіння. В християнській традиції – це сповідь.

Щодо хрещення – це скоріше співвідноситься зі старозавітним обрізанням. Якраз обрізання Господь приймав, будучі немовлям. І тому ми хрестимо своїх дітей у тій релігійній традиції, до якої належимо.

Більше того, ми віримо, що неможна залишати дитину без благодаті Божої, без благодаті таїнств. І хрестимо дитину задля того, щоб мати можливість приносити її на причастя, що мати можливість виховувати її в християнській традиції. Ми віримо, що не тільки наші розповіді про Христа приводять людину до Христа, а ще й дія благодаті Святого Духа, яка відкривається за допомогою таїнства Хрещення і таїнства Миропомазання, в якому преподаються дари Духа Святого.

Тож, ми хочемо, щоб наші діти були народжені від Води і Духа, як про це Господь говорив у бесіді з Никодимом, і віримо, що Господь Сам через дію благодаті приводить людину до Себе і допомагає їй іти шляхом спасіння. Ось цим шляхом ми маємо крокувати самі й вести за собою своїх дітей.

      18 січня 2012 року .

          orthodoxy.org.ua

 Також раджу ознайомитись :     

     

Хрещення , Богоявлення і Просвітлення . >>>

Фильм " ВОДА " 1 ч.. Полезная общеобразовательная информация .



 
Дополнительные ссылки


НАША КНОПОЧКА:) Будемо вдячні за розміщення на Інет-ресурсах
HTML-КОД ТУТ » »

Нові коментарі

Блок авторизації
Ник

Пароль



Забыли пароль?

Нет учетной записи?
Зарегистрируйтесь!

Кращі автори
1ГЕТЬМАН427
2D.I.P.73
3AKTUAL61
4ISKATEL51
500320

- Генерация страницы: 0.28 секунд | 30 Запросов ( сортировать ) + 4 _DBG_CACHED | 88 Файлов | 120 Классов | HTML: 105.86 КБ -